فروشگاه دانلود پروژه و تحقیق

فروشگاه دانلود پروژه و تحقیق آماده

فروشگاه دانلود پروژه و تحقیق

فروشگاه دانلود پروژه و تحقیق آماده

قالب مذهبی وردپرس فاطر

قالب مذهبی وردپرس فاطر

قالب مذهبی وردپرس فاطر

قالب وردپرس مذهبی – فاطر

قالب مذهبی وردپرس فاطر

سلام میخوام قالب مذهبی وردپرس فاطر که یک قالب مذهبی ایرانی هست رو به شما معرفی کنم که با طراحی اختصاصی خودش تونسته نیاز های وبمستران رو برآورده . مخاطبان زیادی را هم به خودش جذب کنه.

وردپرس چیست؟

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای سایت می‌باشد. وردپرس در ابتدا تنها یک سیستم رایگان وبلاگ نویسی بود که امکانات خوبی را در اختیار کاربران قرار می‌داد و با پیشرفت به‌صورت یک CMS یا نرم‌افزار کدباز برای مدیریت محتوای سایت‌ها معرفی شد.

سایت‌های وردپرسی با استفاده از افزونه‌های نوشته‌شده برای وردپرس می‌توانند انواع امکانات را دربگیرند.

وردپرس با زبان برنامه‌نویسی PHP نوشته‌شده و توسط MySQL پشتیبانی می‌شود.

قالب وردپرس چیست؟

قالب مذهبی وردپرس فاطر ، (Theme) یا همان قالب وردپرس به مجموعه‌ای از صفحات و Style ها گفته می‌شود که برای تغییر ظاهر و نحوه نمایش سایت های ساخته‌شده توسط وردپرس, مورداستفاده قرار می‌گیرند.

هرکدام از پوسته‌ها دارای طراحی ، لایه‌بندی و ویژگی‌های متفاوتی هستند. یک وبمستر می‌تواند با توجه به نیاز ها و سلیقه هایش یکی از این پوسته‌ها را انتخاب و استفاده کنید . تعداد زیادی از پوسته‌های وردپرس نیز برای هدفی خاص طراحی و ساخته شده اند . برای مثال قالب‌های فروشگاهی ، خبری ، شرکتی ، شخصی ، مذهبی ، عکاسی و بسیاری دیگر پیاده سازی شده اند.

ریسپانسیو چیست؟

طراحی واکنش گرا (Responsive Web Design) یک روش جدید طراحی قالب های وبسایت است که هدف آن نمایش مطلوب صفحه در طیف گسترده‌ای از دستگاه‌ها از جمله تلفن‌های همراه تا نمایشگر کامپیوترهای رومیزی و … است.

یک وب‌سایت طراحی‌شده به روش واکنش گرا با لایه‌های انعطاف‌پذیر، طراحی‌های شناور، تصاویر انعطاف‌پذیر و مدیا کوئری‌های CSS۳ سازگار است وردپرس فایل یکی از ارائه دهنده های قالب های فارسی و واکنش گرا است.

CSS چیست؟

CSS یا Cascade Style Sheets زبان برنامه‌نویسی هست که کنسرسیوم بین‌المللی شبکه جهانی وب یا W۳C برای غلبه بر مشکلاتی که در طی زمان با استفاده از HTML به وجود آمده است پیشنهاد داده است. عملاً این زبان برنامه‌نویسی، مکملی بر زبان باستانی HTML است و سعی در پر کردن نقاط ضعف و خلأهای آن دارد.

CSS زبانی است که توسط آن قادر خواهید تا استیل طراحی صفحات وب‌سایتتان را یک‌بار تعریف و به صفحات موردنیازتان اعمال نمایید وردپرس فایل تمامی محصولات ایرانی خود را بر پایه این تکنولوژی ارائه مینماید.

سئو چیست؟

سئو قالب مذهبی وردپرس فاطر برگرفته از عبارت Search Engine Optimization است که مخفف کلمه SEO یا بهینه‌سازی موتور جستجو میباشد که همگی آن‌ها به یک معنی می‌باشند و می‌توان آن را به‌صورت زیر تعریف نمود:

سئو (بهینه‌سازی موتور جستجو) به معنای فریب و یا دست‌کاری موتور‌های جستجو با روش‌های غیراخلاقی نیست. آن‌ها برای کمک کردن به بهبود رؤیت و ارتباط وب سایت‌ها در نتایج جستجوی طبیعی باهدف رسیدن به رتبه‌بندی بالا، ایجادشده‌اند.

سئو را می‌توان مجموعه‌ای از روش‌ها برای تغییر استراتژیک وب سایت‌ها دانست. این فرآیند به بیان مهم‌ترین عوامل مرتبط صفحه و افزایش اهمیت آن در صفحه نتایج جستجو، می‌پردازد وردپرس فایل در طراحی و پیاده سازی قالب های ایرانی طراحی شده سعی در آن دارد ک به صورت استاندارد و الگوریتم های جدید قالب ها را بهینه و به مشتریان و وبمستران عزیز ارائه نماید.

 

قالب مذهبی وردپرس فاطر

شاخصه های قالب وردپرس مذهبی فاطر

قالب مذهبی وردپرس , قالب وردپرس مذهبی , قالب وردپرس مذهبی فاطر قالب مذهبی وردپرس فاطر

    • طراحی از پایه قالب مذهبی وردپرس فاطر
    • گرافیک منحصربه‌فرد قالب مذهبی وردپرس فاطر
    • شامل فایل آموزشی قالب مذهبی وردپرس فاطر
    • تنظیمات قالب حرفه‌ای
    • مدیریت آسان قالب مذهبی وردپرس فاطر
    • قابلیت سفارشی‌سازی
    • ریسپانسیو (واکنش گرا)
    • سازگاری با تمام مرورگرهای حال حاضر

     

    قابلیت‌های منحصربه‌فرد قالب وردپرس مذهبی فاطر:

    • قالبی چندمنظوره (مذهبی، خبری، اطلاع‌رسانی)
    • درج Fav آیکون قالب مذهبی وردپرس فاطر
    • درج تصویر پیش‌فرض برای مطالب
    • امکان قرار دادن کد جاوا اسکریپت، گوگل آنالیتیکز، سی اس اس
    • تغییر نشان‌واره و تصویر هدر
    • امکان پیکربندی دسته جدیدترین مطالب
    • امکان پیکربندی دسته آخرین سخنرانی‌ها
    • امکان ایجاد و تنظیم برگه درباره ما
    • اسلایدر حرفه‌ای قالب مذهبی وردپرس فاطر
    • قابلیت تنظیم بودن یا نبودن مطالب و دیدگاه‌ها
    • امکان تنظیم متن صفحه ۴۰۴
    • امکان پیکربندی تعداد پست و دسته در ساید بار راست
    • امکان پیکربندی قسمت ویدیو در ساید بار چپ
    • امکان تنظیم تبلیغات ساید بار چپ
    • امکان تنظیم متن و لینک هر تصویر

 

نکات مهم در طراحی قالب های ایرانی قالب مذهبی وردپرس فاطر

در طراحی قالب مذهبی وردپرس فاطر ایرانی نکات بسیار مهمی هستند می‌توانیم با اشاره به برخی از این نکات شما را در جریان تولید این قالب‌ها قرار دهیم.

سرعت بارگذاری خوب قالب‌های ایرانی قالب مذهبی وردپرس فاطر

در قالب مذهبی وردپرس فاطر ایرانی سرعت بسیار اهمیت دارد زیرا کاربران از سایت‌های کند فراری‌اند که در تولید این قالب‌ها سعی شده سرعت بارگذاری در جایگاه خوبی قرار بگیرد.

قالب مذهبی وردپرس فاطر

مورد دیگر کیفیت بسیار خوب قالب مذهبی وردپرس فاطر ایرانی هست که شامل برنامه‌نویسی، سئو، گرافیک و طراحی می‌شود. در برنامه‌نویسی قالب مذهبی وردپرس فاطر ایرانی بسیار سعی شده این برنامه‌نویسی بر پایه‌ی استانداردهای روز دنیا باشد، در قسمت سئو هم که یکی از شاخص‌ترین نقاط قوت گروه طراحی قالب مذهبی وردپرس فاطر ایرانی است، سعی شده استانداردترین و بهترین نوع سئو پیاده‌سازی شود، شاید مهم‌ترین بخش هم ازنظر دیداری بخش طراحی وب‌سایت باشد که تمام تلاش گروه طراحی قالب‌های وردپرس ایرانی همین بوده است که بتوانیم زیباترین نوع رنگ‌بندی و نقش و نگارها را در این نوع قالب‌ها رعایت کنیم.

سازگاری با مرورگرها و نسخه‌های جدید وردپرس قالب مذهبی وردپرس فاطر

یکی دیگر از نکات قابل‌توجه رعایت شده در قالب مذهبی وردپرس فاطر ایرانی، بحث سازگاری با تمام مرورگرها بوده است که کاربر بتواند با هر مرورگری وارد سایت شود، این خود به کیفیت قالب‌های ایرانی می‌افزاید، و درنهایت همخوانی قالب با نسخه‌های آخر وردپرس هم همیشه دغدغه کاربران بوده است به هر دلیلی اگر قالب‌های وردپرس که از وردپرس فایل خریداری‌شده‌اند با نسخه جدید وردپرس یا ووکامرس سازگاری نداشته باشند شامل رفع عیب و پشتیبانی رایگان خواهند شد.

قالب مذهبی وردپرس فاطر

unnamed.gif (350×309)

پاورپوینت نظریه معتاد درمانی ویکتور فرانکل

پاورپوینت نظریه معتاد درمانی ویکتور فرانکل

پاورپوینت نظریه معتاد درمانی ویکتور فرانکل

نظریه معنا درمانی دکتر فرانکل 

4 مسئله اصلی در هستی گرایی :

مرگ 

آزادی 

انزوا

بی معنایی 

تاریخچه زندگی دکتر ویکتور فرانکل 

موضوعات مهم در نظریه فرانکل 

لوگوتراپی 3 شیوه کلی نیز برای پیدا کردن معنی پیشنهاد میکند :

1- انجام کاری ارزشمند ( از طریق کار و فعالیت مفید واقع شدن )

2- با تجربه ارزش والا 

3- تحمل درد و رنج 

کاربرد معنا درمانی 

ناکامی وجودی 

خلاء وجودی

بعد وارزیابی معتاد درمانی 

و...

پکیج آموزشی نوسان گیر بورس شو

پکیج آموزشی نوسان گیر بورس شو

راه جبران ضرر های گذشته

خب تیم ما تمام استراتژی هایی که می تونن به ما کمک کنن تا ضرر هامون رو جبران کنیم ، بررسی و تست کرده و در نهایت به این نتیجه رسیده که باتوجه به پیش بینی روند متعادل بازار در چند ماه آینده، بهترین و سریع ترین روش برای جبران ضرر های گذشته و حتی کسب سود ، نوسانگیریه!

 

نوسانگیری ، ساده یا دشوار ؟ مساله این است ...

نوسان گیری ، با وجود اینکه می تونه بهترین راه برای جبران ضرر های گذشته و کسب سود باشه اگر به نکات ریز و فوت های کوزه گری توجه نشه ، می تونه یکی از خطرناک ترین کارهایی باشه که باعث از بین رفتن سرمایه تون بشه . 

 

کاملترین مرجع یادگیری نوسان گیری: ​

شما برای یادگیری آموزشهای تکنیکال ، فاندامنتال ، تابلوخوانی و … می تونید از منابع مختلفی استفاده کنید. اما برای یادگیری نوسان گیری به دلیل اینکه هیج مجموعه ای به صورت کامل و حرفه ای به این موضوع نپرداخته، احتمالا به مشکل بربخورید. خب حالا چیکار کنیم؟ 

نگران نباشید ، چون ما با تکیه بر سالها تجربمون توی بازار های مالی و بررسی تمام استراتژی های ممکن کامل ترین و حرفه ای ترین دوره ی نوسان گیری در ایران رو براتون تهیه کردیم که بعد از دیدن این دوره ، به هیچ منبع دیگه ای احتیاج نداشته باشید. چون شما نوسان گیر شو رو دیدین!!

 

آموزش ساده و کاربردی

سعی کردیم انقدر دوره نوسان گیر شو رو ساده و قابل فهم ارائه کنیم که هر کسی با هر سطحی بتونه خیلی راحت یاد بگیره و به راحتی ازش استفاده کنه. اگه آموزش های پیج ما را دنبال کرده باشید خیلی راحت میتونید متوجه بشید چقدر مطالب ساده و کاربردی بیان شدن. اون تازه مطالب پیجه، چه برسه به مطالب دوره نوسان گیرشو که خیلی روشون کار شده و بسیار راحت تر و کاربردی تر هستند.

یک بار برای همیشه جلوی ضرر هاتو بگیر

همیشه جوری بوده که آدم‌هایی که علم نداشتن قربانی کسانی می‌شدند که علم داشتن. الان هم همینه دیگه! سرمایه چند نفر بر باد رفت فقط به خاطر نداشتن علم و گرفتن تصمیم های احساسی؟ از اینجا به بعد به خودت قول بده که همیشه آموزش بینی و با علم خرید و فروش کنی. وقتی پای علم و آگاهی میاد وسط ضرر هم خداحافظی میکنه و میره دنبال کارش! خوب میدونیم که تا الان از روی علم و آگاهی خرید نکردید و خیلی ضرر کردین. نگران ضرر هاتون نباشید ،‌ راهی که توی دوره نوسان گیر شو آموزش میدیم خیلی راحت شمارو به کسی تبدیل میکنه که از این به بعد با علم خرید و فروش میکنه و ریشه ضرر رو از ته میکنه!! به قول قدیمی‌ها جلوی ضرر رو هر موقع بگیری چیه؟ آفرین ، منفعته!

 

لذتی بالاتر از لذت تحلیلگری نیست

هیچ چیزی مثل اینکه خودت تحلیل کنی و نون بازوی خودت را بخوری به آدم نمی چسبه. هیچ وقت یادم نمیره اون ده هزار تومنی رو که برای اولین بار با دسترنج خودم به دست آوردم. چقدر لذت داشت استفاده کردن ازش. کم بود ولی حسش فوق‌العاده بود!
دوره نوسانگیر شو در اصل تو رو تحلیلگری میکنه که از این به بعد با تکیه بر دانش خودت ، سودهایی کسب کنی که هم ضرر های گذشته ت رو جبران کنی و هم ناراحتی‌هاشو با شیرینی سود هایی که خودت باعثش شدی ، جایگزین کنی!

 

برای سود کردن توی بورس باید با بقیه فرق داشته باشی!

وقتی که آموزش می بینی و تکنیکها و استراتژی‌هایی بلد میشی که بقیه بلد نیستن ، در واقع تو متفاوت از بقیه میشی .یعنی با بقیه آدمهایی که چیزی از سرمایه گذاری نمیدونن و اصطلاحا رفتار گله ای دارن ، تومنی دوزار فرقته! جالب اینجاست که توی بورس ، تو فقط زمانی می تونی سود بکنی که چیزهایی داشته باشی که بقیه ندارن. یعنی تجربه ها و استراتژی هایی داشته باشی که بقیه ندارن.

 

بهترین دوره نوسانگیری ایران چه دوره ایه؟

اگر تازه وارد بورس شدی و نمیدونی نوسانگیری چیه:

 نوسانگیری استراتژی معاملاتی هست که به شما این قدرت را می‌دهد که از بالا و پایین شدن های قیمت باخبر بشی و سهم رو در کمترین قیمت بخری و در بیشترین قیمت بفروشی و اینطوری به جای اینکه با بالا پایین شدن قیمت دلت بریزه ازش استفاده می کنی و سود می کنی. دوره شگفت انگیز نوسان گیر شو بهت کمک میکنه که سود های خوب و قابل توجهی از بازار به دست بیاری.

 

اما اگر میدونی نوسانگیری چیه ولی از نوسانگیر شو استفاده نمیکنی:

باید بهت بگم ساده ترین کاربردی ترین و با کیفیت ترین پکیج نوسان گیری رو از دست دادی همین باعث میشه از بقیه که این دوره رو شرکت کردن عقب بمونی و نتونی سود خوبی داشته باشی. حواست هست دارم چی میگم؟ دارم ادعا می کنم بهترین دوره نوسانگیری ایران دوره نوسانگیر شو هست. حالا چرا؟

 

چرا نوسانگیر شو بهترین دوره نوسانگیری ایرانه؟

 ۱- پکیج نوسان گیر شو در عین حال که کاملا علمیه به زبان بسیار بسیار ساده بیان شده که تو هر سطحی که باشی میتونی ازش استفاده کنی و به سودهای بسیار خوبی برسی.
۲- توی آموزش های این دوره برای اولین بار در ایران از انیمیشن استفاده شده که همین موضوع باعث شده درک مطالب این پکیج بسیار ساده باشه.
۳- مجموعه تکنیکها و استراتژی های بسیار خفنی که اختصاصی خودمون هستن رو برای ساده سازی آموزش ها استفاده کردیم. یعنی هیچ چیزی برای خودمون نداشتیم بمونه و هر آنچه در چنته داشتیم پیاده کردیم که این واقعا بی نظیره.
۴- یه سری استراتژی ها و فیلترهای ناب هم به صورت آماده بهتون میدیم که خیلی راحت دیدگاهتو عین دیدگاه استاد میکنه و باعث میشه که تو هم بتونی به دقتی که استاد معامله می کنه معامله بکنی و سود کنی.
۵- نوسانگیر شو تنها دوره ایه که تو ایران که به صورت ترکیبی روی سه حوزه تابلو خوانی، فیلتر نویسی و اندیکاتورها همزمان کار کرده. پس به جرات می تونم بگم دقیق‌ترین دوره آموزشی نوسان گیری ایران نوسانگیر شو هست.
۶- تمام پیش نیاز هایی که برای فهم این دوره و استراتژی های تدریس شده توی این دوره لازم داشتی رو برات تدریس کردیم که بی نیاز از هر منبع دیگه ای برای آموزش نوسانگیری باشی
۷- کیفیت ویدیوهای نوسانگیر شو به دلیل ضبط صدا سه دوربینه در استودیو سلاطین که تخصصی ترین استودیو بورسی ایرانه به جرات از تمام ویدیوهای بازار بالاتره.
۸- برای تمام آموزش ها مثال های بسیار زیاد و کاربردی آوردیم که مطمئن بشیم مطالب رو کامل کامل یاد گرفتی و دیگه استاد شدی و حالا دیگه میتونی با پیاده کردن آموزشها سودهای بسیار خوبی را از بازار به دست بیاری.
در کنار این آموزش های خفن مستر مایند گروپ رو هم برات در نظر گرفتیم که تمام این استراتژی ها رو با هم کار می کنیم و اشکال های شما رو رفع می کیم.نمونه این مسترمایند گروپ جایی گیر نمیادا!
پس چه تا حالا آموزش نوسانگیری دیده باشی چه ندیده باشی فرقی نمیکنه در هر صورت این دوره آموزش های فوق العاده‌ای را داره که هیچ جا نمونه اش رو ندیدی و بعد از استفاده از این دوره می تونی بترکونی.

فایل اکسل پرسش‌نامه اضطراب اشپیل‌برگر (STAI)

فایل اکسل پرسش‌نامه اضطراب اشپیل‌برگر (STAI)

فایل اکسل پرسش‌نامه اضطراب اشپیل‌برگر (STAI)

پرسشنامه اضطراب حالت – صفت اسپیلبرگر (STAI) که معادل انگلیسی آن state-trait anxiety inventory است در سال ۱۹۷۰ توسط اسپیلبرگر ساخته شد. این پرسشنامه حاوی ۴۰ سوال است که از ۲۰ سوال اختصاص به اضطراب حالت و ۲۰ سوال اختصاص به اضطراب صفت دارد. سوالات مربوط به اضطراب حالت در طیف لیکرت چهار گزینه‌ای نمره گذاری می‌شوند که عبارتند از: به هیچ وجه، گاهی، عموماً، خیلی زیاد. و سوالات مربوط به اضطراب صفت نیز به همان صورت ۴ گزینه‌ای نمره گذاری می‌شوند که عباتند از: تقریباً هرگز، گاهی اوقات، بیشتر اوقات و تقریباً همیشه.

نمره گذاری پرسشنامه اضطراب حالت – صفت اسپیلبرگر (STAI)

 

نمرات به دست آمده در هر زیرمقیاس به هفت صورت قابل تفسیر می‌باشد:(برخی منابع به سه و برخی به چهار مورد نیز تقسیم نموده اند اما به جهت جامع وکامل بودن فایل به هفت صورت تقسیم شده تا تفسیر راحت تر صورت گیرد که در صورت مورد استفاده قرارگرفتن موارد فوق با کمک نمره خام بدست آماده در فایل براحتی قابل تبدیل می باشد.)

قسمت الف(حالت):

وضعیت خیلی شدید قرار دارید.جمع76وبیشتر

وضعیت شدید می باشید.جمع65تا75

وضعیت نسبتاً شدید هستید.جمع54تا64

وضعیت متوسط رو به بالا می باشید.جمع43تا53

وضعیت متوسط رو به پایین هستید.جمع32تا42

وضعیت خفیف می باشید.جمع21تا31

وضعیت طبیعی می باشید.جمع0تا20

قسمت ب (صفت):

وضعیت خیلی شدید می باشید.جمع73وبیشتر

وضعیت شدید قراردارید.جمع63تا72

وضعیت نسبتاً شدید قراردارید.جمع53تا62

وضعیت متوسط رو به بالا قراردارید.جمع43تا52

وضعیت متوسط رو به پایین می باشید.جمع32تا42

خفیف می باشد.جمع21تا31

وضعیت طبیعی قراردارید.جمع0تا20

 

در پایان صفحه، نتیجه تست بطور خودکار در هر دو آیتم محاسبه و نمایش داده داده می شود.

در نهایت دو نمره به دست می‌آید که نمره اول نشان دهنده اضطراب حالت و نمره دوم نشان دهنده اضطراب صفت است. هر فرد نیز می‌تواند در این دو نوع اضطراب نمراتی بین ۲۰ تا ۸۰ کسب کند.

 

 

پرسش‌نامه حالت و صفت اشپیل‌برگر، چهل عبارت خودگزارشی دارد که بیست گزینه اول، حالت و بیست گزینه دوم، صفت اضطراب فراگیر را می‌سنجد. این مقیاس، از میزان اعتبار و پایایی فراوانی برخوردار است . این پرسش‌نامه چهل گویه و ماده دارد که هرکدام از آن‌ها قابلیت تخصیص ارزشی را در دامنه یک تا چهار دارد.

unnamed.gif (350×309)

دانلود پاورپوینت بیوگرافی هوشنگ سیحون

پاورپوینت بیوگرافی هوشنگ سیحون

پاورپوینت بیوگرافی هوشنگ سیحون

دانلود پاورپوینت معماری با عنوان، بیوگرافی هوشنگ سیحون، به همراه تصاویر

بخشی از پاورپوینت :

دراین مجال به معرفی مردی میپردازم که طرح و قلم او حرف می زند با تاریخ مرد بناهای ماندگار؛ مردی که گل میافشاند تا طرحی نو در اندازداگر در لابلای عکس های یادگاری از شهر و دیارتان ایران، عکسی از باغ و عمارت حکیم ابوعلی سینا دارید، طرح این مرد بزرگ هم نمایان است، اگر لختی در باغ آرامگاه حکیم عمر خیام و یا در کنار مقبره ی زیبای کمال الملک درنیشابور مبهوت مانده اید، بی شک خالق آن همه طرح و نقش را نیز یاد کرده اید؛ بله،هوشنگ سیحون به میان ما خواهد امد، معمار و نقاش عمارت ها و موزه های ماندگار؛ طراح موزه آرامگاه نادرشاه افشار و مقبره ی کلنل محمد تقی خان پسیان سردار آزاده ی خراسان؛ طراح بنای موزه توس و دهها عمارت دیگر.هوشنگ سیحون، معمار و طراح پیشروو صاحب سبک در معماری نوین ایرانی است که آثار زیبا، ماندگار، معتبر و بی­نظیرش باگذشت چندین دهه­ از ساخت آنها، همچنان بر تارک معماری معاصر ایران می­درخشند، آثاری همچون آرامگاه ابوعلی­سینا و باباطاهر در همدان، آرامگاه حکیم عمرخیام و کمال­الملک در نیشابور، آرامگاه نادرشاه افشار در مشهد و ده­ها اثر دیگر. سیحون که می­توان اورا متعلق به نسل اول معماران مدرن در ایران دانست، در آثار متعدد خود توانسته است به بیانی نوین در تلفیق معماری سنتی ایران و معماری مدرن دست یابد. همچنین او علاوه بر فعالیت در عرصه معماری، ذخایر فرهنگی دورافتاده ­ترین نقاط ایران را کشف و ثبت کرده و ارزش هنری­آنها را به خود ایرانی­ها نشان داده است.هوشنگ سیحون درسال 1299 شمسی در یک خانواده هنرمند در تهران به دنیا آمد پدر بزرگ او میرزا عبدالله فراهانی پدر موسیقی سنتی ایران بود. مادر و دایی اش نیز از نوازندگان تار و سه تار بودند....

مــشــخــصـاتِ فـایــل :

این فایل با فرمت Power Point ( قابل ویرایش ) در اختیار شما قرار خواهد گرفت.
 تعداد اسلایدها : 19
قابل ارائه و مناسب بعنوان تحقیق کلاسی.
این پاورپوینت کاملا استاندارد بوده و در تهیه اسلایدهای آن کلیه اصول نگارشی رعایت شده است.

جهت دانـلـود این پاورپوینت به انتهای صفحه مراجعه کنید.

کـلمـات کـلـیـدی :  معماری , هوشنگ سیحون, دانلود پاورپوینت هوشنگ سیحون, پاورپوینت در مورد هوشنگ سیحون, تحقیق هوشنگ سیحون, پاورپوینت درباره هوشنگ سیحون, پاورپوینت راجع به هوشنگ سیحون, پاورپوینت آماده هوشنگ سیحون, تحقیق در مورد هوشنگ سیحون, ppt

unnamed.gif (350×309)